top of page

'19 ILULEMMIKUD

Updated: Jan 6, 2020

Long time no see


Aasta 2019 oli äärmiselt tegus ning kiire. Katsetasin eelmine aasta päris palju uusi firmasid ning tooteid, millest kujunesid välja ka minu täielikud lemmikud.

Jagaksin tooted ära nelja kategooriasse: keha, nägu, juuksed ning kosmeetika.


1. KEHA

- Magrada kadakaseep rhassouliga. Seep on eestimaine ning puhas- lõhn on imeline ning puhastab nii mu nägu kui ka keha.

- St.Moriz isepruunistuv vaht toonis darker than dark. No comments needed, mida tugevam tulemus, sellevõrra suurem fänn ma olen. Toode on äärmiselt kiiresti imenduv, kohese tulemusega ning ei kleepu. Ainuke halb omadus on see, et pestes tuleb 90% maha- see tähendab seda, et kasutan seda väid välja minnes ja ei pese enne maha. (olen katsetanud aastaid väga erinevaid isepruunistujaid mitmel kujul!)

- HOIA homespa kehakoorija roosmariini ning kadakamarjaga. Ma ei ole olnud kunagi eriline fänn koorijatel, kuid kui ma sain selle toote proovitud siis võin vist esimest korda elus öelda, et ma naudin koorimist. Lõhna on võimatu kirjeldada- nii ehtne. Nahk on peale koorimist niisutatud ja siidine.

- INGLOTi loose highlighter toonis luminous Jennifer Lopezi kollektsioonist. Kõige tugevam ning tihedama koostisega särapuuder, mida olen elus kasutanud. Kannan toodet välja minnes tihti jalgadel, õlgadel, näol ja dekolteel. Selline sära ei jää kellegil märkamata ;)

- JOIK roosa greibi kehakreem. Kreem on ise väga õhuke, vedel ja kiiresti imenduv. Nii vähe kui ma kreemitan oma keha, siis need on omadused mis on minu jaoks kõige olulisemad. Jällegist greibi lõhn on see, mis pani mind seda ostma. Greip on väga maheda lõhnaga ning pole magus.


2. NÄGU


- Eckooing peeling mask. Mask on väga kange ning puhastav. Toode lausa kipitab näol- see tähendab seda, et see töötab. Peale kasutamist on mu näonahk puhtaim kui kunagi varem. Toodet on raske saada, kuna see on alati out of stock.

- ORIGINS toonik. Parim juba kaks aastat. Ei saa ilma selleta nägu puhastada, ka viimne jama näost lahkub koos sellega. Toonik sisaldab alkoholi, mis on paljudele probleemiks, kuid mulle vastupidiselt. Nimelt kui toonik ei sisalda alkoholi(või teepuuõli) siis ma ei tunne, et mu nägu oleks viimseni puhas ning klaar. See on kõige kangem toonik, mida ma proovinud olen ja ka kõige lemmikum.

- Ingver. No words needed to describe it. Kui mul on punnid või on nad ilmumas, siis ma hoian punni peal ingverit. Jällegist kange, kuid töötab!

- Dr.Hauschka klaaristav näotoonik. Kangemapoolsem, kuid mitte nii kange kui eelnevad tooted:D Nägu on peale kasutamist puhas, klaar ning pole kleepuvat kihti peal (sisaldab samuti alkoholi).

- HOIA homespa teepuuvesi. Piserdan näole peale toonikurutiini. Kange, klaaristav ning puhastav. Ainuke sprei/toonik, mida ma silmade ümbruses väldin- kuna see on väga kange. Toode ei sisalda alkoholi, kuid see eest teepuuõli- mis on ka minu jaoks ainukene asendaja alkoholile:D


3. JUUKSED


- Grow gorgeous scalp detox. Peanahakoorija- asendamatu toode minu ilumaailmas. Ma ei ole peanahakoorijatest mitte kuskilt kunagi kuulnud, kuni sain LF ilukarbi, kus oli toode proovimiseks sees. Peale esmakordset kasutamist kohe soetasin täissuuruses toote ja ilma selleta on pea võimatu pesta juukseid. Peanahk on nii puhas, mõnusalt õhkav ja kerge.

- Balmain leave in conditioning spray. Niisutav ja silendav juustesse jäetav palsam. See sprei teeb juuksed nii siledaks ja kammitavaks!

- KLORANE Å¡ampoon. Antud firma Å¡ampoonid on kerged ja maheda koostisega. Rohkemat vaja polegi.

- NUXE multi õli. Kuivõli kannan juusteotstele, niisutav ja kerge. Juukseotsad pole nii rasvased, kuid samas on hästi niisutatud.

- HOIA homespa vaniljesprei. Puhtalt lõhna pärast on toode minu lemmikute seas. Piserdan spreid juustesse(lõhn püsib hästi juustes:D) ja naudin oma päeva. Tahaksin ka proovida nende piparmündiga šampooni(õhetav efekt- my favorite), mis hetkel ootab veel oma aega :)


4. KOSMEETIKA


- KIKO insta moisture jumestuskreem. Üks väheseid jumestuskreeme, mis ühtib minu isepruunistujaga ning on skin looking, niisutav ja kauakestev. Olen paljusid jumestuskreeme proovinud, kuid eelneval aastal ostetud KIKO oma on osutunud tõeliseks pärliks.

- Marc Jacobsi setting spray. Lihtsalt parim! Kõige detailsema piserdusotsikuga sprei. Luksuslik ning mõnus!

- Peaches&Cream lipglossid. Ükskõik kuhu minnes, see nude set on kas omaette või pealisläikena super kena. Kannan aasta läbi.

- Colourpop creme gel linerid. Olen ostnud kõik toonid, pole nii kreemiseid pliiatseid elus tundnud. Kannan peamiselt veejoonel kas mõne erksa jumestuse või vastupidiselt tavalise jumestusega, et anda särtsu juurde. Toode sulab lausa nahale.. Ja mis peamine- püsib terve päeva peal ega ei lähe laiali!

- Marc Jacobs omega bronzer, toonis tantalize. Minu jumestus pole jumestus, kui sealt peaks puuduma bronzer. Ilma bronzerita ma ei lahku voodist ka, it is my go-to. Tantalize on mõnusa tooniga, suur, kauakestev ja siidine.


-bebecc


147 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page