top of page

LF JAANUARIKUU ILUKARP '21



Pisike kuine break on seljatatud, nüüd uuel tuhinal blogimise juures tagasi. Aasta algul hirmutas mind BREXIT seoses minu igakuise LF ilukarbiga. Minu suurimaks kergenduseks tuli teadaanne, et see ei mõjuta ilukarbi tellimist ega ka toodete ostmist nende leheküljelt. Niisiis oleme tagasi hinnangute juures. Kahjuks siiani puudub karbil (kohati) ajakiri, kuid enam kurjaks ajab see, et toodete väärtuseid pole juba kuid arvestatud. Ma näen suurt vaeva, et hindu kalkuleerida sendi täpsusega postitustesse. Minu suurimaks pettumuseks oli see, et sain järjekordse silmakreemi- selle asemel oli võimalus saada naturaalne kurgi/avokaado seep! Seep oleks kindlasti minu lemmik olnud.



Jaanuari sisu:





1. BALANCE ME näomask - väärtus 10€

Puuviljahapetega näomask, mis annab nahale sära, ühtlustab ning on ka niisutav. Minu nahale, mis ei taha midagi üleliia on see ideaalne! Tasandab punetust, nahk hingab ning samas on ta ka väga mõnus niisutus nahal. Nädalas kuni kolm korda on soovituslik maski teha- täiuslik. Maski puhul peangi oluliseks fakti, et ta töötab nagu lubatud ning, et toode ei ole kuidagi üle. Kaalutlen tugevalt ka endale selle toote täissuuruses ostmist, mahapestavad maskid on minu lemmikud.







2. SO ECO meigišvamm - väärtus 5€

Nähes karbis švammi, olin ma väga skeptiline. Varasemalt on olnud brushworks švamm karbis ja see oli kivikõva... Seega ootused olid madalad. Esmapilgul katsudes käsna, olin meeldivalt üllatunud, kuid ma ei suutnud oma skeptismi enne veega katsetamist veel langetada. Ja no tuleb tõdeda, et tegu on täiesti beautyblender konkurendiga. Imeliselt pehme!









3. VERSO silmakreem - väärtus 21€

Don't get me wrong- mulle meeldivad korralikud silmakreemid, kuid need on mulle sattunud karpi viimasel ajal liiga tihedalt. Hetkel on mul pooleliolev silmakreem olemas, seega seda ma veel avama ei hakka. Koostisosi lugedes on tegu väga hea kreemiga.






4. STARSKIN kätemask - väärtus 10€

Väga aktuaalne toode! Just praeguste krõbedate ilmadega on minu käed pragulised ja kipitavad. Tegu on väga korraliku maskiga, kuskilt midagi ei tilgu ega leki. Maskidel oli ilusti kirjas kumba kätte kinnas läheb, ning ka ümber randme kleebis, et oleks mugav olla. Kindad ei häirinud üldse, sain lausa telefonis/arvutis olla. Mask sügavniisutas(hoidsin 30min) ning taastas minu käte normaaloleku. Mulle meeldis nipp, mis oli ka kirjutatud pakendile: peale kasutamist keerata kindad tagurpidi ning kasutada allesjäänud seerumit dekolteel ja käsivartel.

Soovitan: Meestele tähtpäevaks kinkida. Nad ei tihka käsi niisutama ning nahk on alati katki- ka paarist kreemi kasutamise korrast ei aita. See taastab naha normaaloleku, ei sega toimetusi, ei tilgu ning seerum kuivab pärast ära võtmist 2-3 minutiga.







5. SLEEK matt huulepulk - väärtus 6€

Nude toonis huulepulgad kuluvad alati minu arsenali ära. Kasutan neid palju, küll aga on mul hetkel liiga palju lahtiseid. Üritan lahtised ära kasutada ning siis asun selle kallale. Karbist oli võimalus leida seda huulepulka neljas erinevas toonis- minul vedas:)









6. SVR sügavniisutav näokreem - väärtus 18€

Intensiivne niisutus näole, mis ei jäta rasket või rasvast tulemust. Kreem sobib väga hästi rasusele nahale, kuna kreem on matistav. Välja on ka toodud, et kreem sobib imehästi meigi alla- ka see sai katsetatud. Nahk on tõesti mõnusalt pehme ja jumestus jääb ühtlane ning nahk ilus. Mulle ei meeldi fakt, et tootes on siiski parfüüm, see häirib mind ning see pole ka pikemas perspektiivis nahale hea.






Kokku on oktoobri väärtus 70€!! Minu karbi hinnaks kujunes see kuu vaid 14,69€, kuna kasutasin maksmisel £ valuutat. Hetkel on £ madalam kui € makstes. Kui mul oleks eurodes maksmine, oleks kindel summa 15,5€. Postikulu karbile ei lisandu ning BREXIT ei mõjuta karbi tellimise tasusid.


PS! Tellides võid kasutada ka koodi- REBECCA-R9RB



-bebecc

106 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page