top of page

LF NOVEMBRIKUU ILUKARP '20



Kerge tagasivise novembrisse, kus Lookfantastic üllatas meid kuue tootega. Ma ütleks, et minu jaoks on ilukarbi sisu presenteeritud üsnagi suviselt. Võib-olla ootasin miskit tummisemat, rikkalikumat- eriti küllast kehakreemi:) Tuleb tõdeda, et äärmiselt kummaline on see, et ajakirjas pole hindu märgitud. See on varasemalt alati märgitud olnud ning teeb asja põnevamaks- kahju! Tänu eelmise kuu sneak peek tootele tean ühe toote hinda, ülejäänud arvutasin ise välja.. Küll aga vedas valikute osas, sain see kuu samamoodi need tooted, mida soovisin rohkem:)



Novembri sisu:






1. PHILIP KINGSLEY siluv läige juustele - väärtus 11,5€

Mahedalt magusa lõhnaga kahusust kontrolliv, rammus toode. a little goes a long way- mul on väga paksud ning pikad juuksed ja ca kahe hernetera suurune kogus on rohkem kui paras. Lisaks sellele sisaldab toode ka kuumakaitset. Minu juuksed teeb see toode siledaks ning läbikäidavaks- võitlen igapäevaselt pulstidega. Isegi mõtlen selle toote täissuuruses soetamist:)








2. THISWORKS jalgu ühtlustav losjoon - väärtus 10,5€

Ütleks, et toode on nagu jalgade primer/viimistlustoode ühes. Annab jalgadele tooni, mis teeb nad elavaks eriti praegusel ajaperioodil ja aitab ka katta ebaühtluseid. Kuna isepruunistujad on nahka kuivatavad tooted siis see teeb väga head koostööd isepruunistujaga niisutades ning extra touchi andes.









3. NAILS INC küünelakk - väärtus 11,5€

Toon on just selline mida mul veel pole, oranžikas-punakas. Minu jaoks teeb raskeks laki peale panemisel see, et toode on äärmiselt vedel. Kui ma olen juba poole värvimise peal, siis värv juba tilgub mööda pintsliseina.. Tegu on kallima lakiga ning ise ostes ma ei jääks niivõrd rahule. Küll aga tundus mulle, et lakk püsib peal tavapärasest kauem.








4. NAOBAY päevakreem - väärtus 17,5€

Minu jaoks täielik üllatus, et koostis on hea ja ka et toode mulle meeldib. Kõik koostisosad on kas GOOD või BEST v.a viimane, millleks on parfüüm. Kahjuks on tootel tõesti mõnus lõhn:D Minu aknele kippuval nahal on see kreem väga paras niisutaja. Nägu pole liigselt rasune. Naudin ja kasutan hea meelega.

*koostisosade kohta loe rohkem siit








5. LORD&BERRY silmapliiats - väärtus 12€

Toon on väga aastalõpulik- glamuurne. Ütleksin, et pliiatsi kreemisus on keskmine, ei pea kriipima nahka, kuid samas ei sula ka nahale. Seevastu igapäevaselt näiteks musta silmapliiatsi asemel seda kasutada on hea vaheldus.











6. POLAAR mitsellaarvesi - väärtus 7€

Meiki eemaldav, näonahka puhastav mitsellaarvesi, mis ei kuivata nahka ning on lõhnavaba. Toote konsistentsi on pudelis huvitav jälgida, kuna esmapilgul tundub see vedel, kuid miski annab talle geelja efekti- hüpnotiseeriv:D Toode teeb oma töö ära ning kulub ilusti ära.







Kokku on oktoobri väärtus 70€!! Minu karbi hinnaks kujunes see kuu vaid 14,61€, kuna kasutasin maksmisel £ valuutat. Hetkel on £ madalam kui € makstes. Kui mul oleks eurodes maksmine, oleks kindel summa 15,5€. Postikulu karbile ei lisandu.


PS! Tellides võid kasutada ka koodi- REBECCA-R9RB



-bebecc

84 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page