top of page

UUS! MAGRADA HELLITAV RABARBERI JUUKSEHOOLDUSSARI


Magrada on jõudnud teha väikese üllatuse aasta lõppu- Eesti esimese professionaalse juuksehooldussarja rabarberiga. Sari on eelkõige suunatud kuivadele ning kahjustunud(ma ütleks ka kahustele) juustele. Minu juuksed on enamat kui kuivad ning seetõttu otsustas ka Magrada mind üllatada toodetega. Sarjas on siis niisutav šampoon ning sümbioosis sellega ka juuksemask. Pean juba ära mainima, et toote pakendikujundus on imeline♡


Alustan sellest, et tavaliselt kui šampooniga juukseid pesen, siis on peale loputust on mu juuksed väga krudisevad, takkus ning karedad+pulstis. Niisiis pesin nagu ikka oma peanahka Magrada šampooniga ning tundsin juba esimesel pesukorral erinevust. Kasutades juba varasemalt looduslikke juuksepesuvahendeid, siis olin juba ennatlikult valmis panema 1,5-2 pumbatäit toodet. Puudutades peanahka sain koheselt aru, et a little goes a long way- piirduda tuleb 1 pumbatäiega. Toode läheb kergelt vahtu ning jõuab ilusti jaotatult igale poole, seetõttu pean ka oluliseks šampooni puhul, et see poleks liiga vedel. Peale loputust ei esinenud karedust jms sellisel määral nagu mul seda varem on olnud, pigem oli see suisa nullilähedane. Juba see tunne minus tekitas heas mõttes küsimärgi duši all, et mida head veel võib siit välja kooruda. Lõhna osas olin pisut skeptiline, kas tõesti mõnusa, maheda ja pehme rabarberi aroomi saab pakkida toote sisse? Šampooni puhul sai. Täpselt mahe, ei midagi üleliia.


Esiteks mul on nii hea meel, et tavapärase ''palsami'' asemele on toodud liinile mask. Mask just seetõttu, et ka palsami eesmärk on sama, kuid mask on kordades tõhusam! Ma aimasin juba enne katsetusi, et ma olen just selle maski tulihingeline fänn. Peale šampooniga rituaale kuivatasin juuksed rätikusse ning kandsin heldelt maski juustele ja ka õrnalt peanaha lähedusse. Maski hoidsin ca 5-10 minutit peas ning olin valmis loputamiseks... Mu juuksed olid nii siledad, et need libisesid lihtsalt duši all mu käest:D Täiesti enneolematu sileduse tunne! Vaadates toote koostisosi, siis on ka välja toodud riitsinusõli ning makadaamiapähkliõli kui tugevad niisutajad. Just need samad õlid on koostises ka 5. ja 6. kohal, mis näitab, et nende sisuline osakaal on ikkagi märgatav. Rääkides lõhnast, siis ootasin miskit sarnast nagu ka šampoonil, kuid tõepoolest maski puhul ma ei oska leida rabarberi nooti. Minu jaoks lõhnab see kui kummikommid. Toodet näeb kindlasti minu ostukorvis ka edaspidi.



Pildil on minu enda juuksed, peale kolmandat korda kasutamast selle juuksesarja tooteid. Julgen väita, et minu juuksed on rohkema kontrolli all kui varem ning läbikäidavamad kui enne. Pildi läbi ei ütleks, et minu juuksed on hullult kahust tüüpi, nagu nad tegelikult on☺






Magrada pakub armsalt ka oma klientidele sooduskoodi, mille läbi on kuni aasta lõpuni veel rabarberi sari tutvumishinnaga- rabarber15 annab sulle 15%-lise soodustuse♡




-bebecc

514 views1 comment

Recent Posts

See All
bottom of page