top of page

JUMESTUS ESSENCE SELTSIS


Vahepeal suutis mind üllatada Essence oma uute toodetega. Katsetamiseks oli üht-teist näha nii naha ettevalmistuseks kui ka meigi jaoks. Olen proovinud kõik tooted kenasti läbi, kuid lemmikutega teostasin ka saavutatud jumestuse. Tulemuseks oli minu mõistes kerge meik, täpselt nagu ka antud uus kollektsioon on presenteeritud. Hindan fakti, et ka suurfirmad liiguvad paremuse poole, olgu selleks siis mikroplasti kasutamisest loobumine või vegan koostisosade valimine.

*Et natukenegi extra särtsu lüüa, siis üritasin pisut vaeva näha juuste kallal.



Naha valmistasin ette praimeriga. Minu aknelisele kalduvale nahale on see paras niisutus, olen seda ka teiste jumestuskreemide all kasutanud ning toode täitsa meeldib mulle. Ka seerum töötas nahal, kuid puhtalt lõhna pärast ei ole see minu isiklik eelistus. Ise ma kasutan meigi aluskreeme/seerumeid, mis on lõhnatud. Seetõttu ei saa ka mina kasutada sarja näospreid, kuna tunnen, et parfüümi osakaal on minu jaoks meeletu. Praimeril on kerge lõhn, mis ei jää mind häirima ning saan toodet kasutada. Tõdeda tuleb, et nii seerumi kui ka praimeri puhul on näha head klappimist ülejäänud jumestusega.




Varasemate postituste põhjal saab järeldada, et ma ei kanna ka heledaid jumestustoone. Seega nähes toonitud ilukreemi tumedamas ning kuldsemas toonis, olin ma väga ärevil. Ilukreemi toon sobis mulle nagu valatult♡ Eesti turg on täis enamjaolt roosaka alatooniga kreemtooteid, mis ei sobi minuga kokku. Alati olen otsimas kollaka/kuldse alatooniga jumestuskreeme. Kreem hajub imekergelt ning tulemuseks on nahale omane glow. Tulemus peaks jääma kirjelduse järgi õrn, kuid siinkohal ütlen vastu- tegu on kindlasti medium katvusega. Kuna mul on paratamatult vaja aeg-ajalt midagi katta, siis seda parem on, et tegu on medium katvusega.



Kergeks tõkkeks iseendale osutusid esmapilgul ''lahjad'' ripsmed. Andsin naturaalsetele ripsmetele võimaluse ning olin isegi üllatunud- ei midagi ülemäärast ega kriiskavat, täpselt paras tasakaal. Mainiksin ka ära kaasas oleva ripsmeliimi, mis on kiiresti kuivav, hõlbus peale kandmiseks ning püsiv. Vaadeldes ripsmeid poes kui tavakasutaja, siis leian, et liimi puududes võrdub see sellega, kui ostaksid elektroonilise vidina ilma patareideta:)

Saavutautd jumestuse staar-elemendiks võib pidada lainerit. Minu kui meigiguru suurimaks takistuseks on alati lainer... Ma olen veendunud, et antud laineri eeliseks on kindlasti lubatud jet black toon ja ka ''kuiv kanne.'' Seda on pisut raske seletada, kuid laineri anti-sõbrale on hea, kui see ei ole liiga vedel ning liiga kiiresti toimetav. Don't get me wrong- see kandub nahale väga kergesti, kuid ta pole just see üleliia vedel, mis võiks kohe tulemuse untsu keerata. Ma arvan, et just see viimane omadus on ka põhjus, miks mul tuli see lainer välja. Lainer ei transformeeru, püsib terve päeva nii nagu ta loodi. Mis peamine- see tuleb ilusti meigieemaldajaga(rasvade põhjal) maha, olenemata sellest, et tegu on veekindla laineriga.




Essence üheks tugevaimaks trumbiks on huuletooted. Sain katsetuseks 2 huulepulka, ühe läike ning ka huulepliiatsi. Mis puutub nende huuletoodetesse, siis seejuures saan alati nende peale kindel olla. Antud tooni loomiseks kasutasin Essence kauapüsivat huulepulka toonis curios+läiget ka mõnel pildil ning enda heledat huulepulka, et tekitada pisut hajuvat efekti. Tooted püsisid kenasti peal ning niisutasid ka huuli. Toonid on üsnagi universaalsed ning sobivad kõigega.




Nähes Essence 2in1 kulmutoodet KÜLMAS ashys toonis, teadsin, et mis ka ei juhtuks, siis toon on õige. Ash blonde töötas hästi minu tumedate kulmudega. Meigiguruna pean kaasasolevat pintslit liiga pehmeks. Kasutasin enda pintsleid ning leidsin hea kompromissi. SOS olukorras on muidugi mugav kasutada toote küljes olevat pintslikest.



*Loodud jumestust iseloomustaksin ma kui naturaalse ilu rõhutamist. Miski ei domineeru ning kõik on sulanud ilusti ühte. Piltidelt on ka näha nahalikku ilusat kuma, mis ei vajagi highlighteriga ülekäimist.



-bebecc

360 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page