top of page

BLOWN OUT JUMESTUS



Praegu on üsna trendikas teha silmajumestust kaugele, nn veniva, kuid sujuva hajutusega. Kaugele hajutatud silmajumestus jätab cat eye efekti, mis omakorda jätab mulle sensuaalse mulje. Katsetasin enda peal antud tehnikat ning mulle vahelduseks täitsa meeldib. Alles oli in hästi ümar silm, nüüd siis vastupidi. Tegu on nn lohaka stiiliga, mida on ka algajal väga kerge saavutada. Ma tegin silmajumestuse vaid ca 4 minutiga!


Viimasel ajal olen teinud silmajumestust kreemvärvidega- tõesti, see teeb pool tööd ise ära. Olen hästi loov, ei osta spets värve veel- kasutan näiteks kreem kulmuvärvi, mis ei sobi mulle kulmudesse üldse. Just, kreemi baasil soe pruun kulmuvärv silmalau peal- why not. Toode hajub kergemini kui arvata ning intensiivistamiseks+kinnitamiseks soovitan kasutada lauvärvi. Täpselt sellist tehnikat ma kasutasin:)

NB! Imelisi kreemlauvärve saab soetada SIIT


Lisaks olen ma leidnud, et naturaalsed kulmud

on üle kõige. Mulle meeldib, et nad jäävad nn

heledamad või lahjemad kui ülejäänud nägu.

Kulmud fikseerisin vaid soap brows tehnikaga.

Kasutatud ripsmetuši hari+seep:) Lihtsuses peitub

võlu. Ma ei ole isegi kulme kitkunud 2 kuud:D

Kulme ma ei täitnud mitte mingil moel, pildil on

nad sellised nagu nad on:)


Teine häkk, mida ma kasutan aegamisi on ripsmed, millel on tugev joon, mis teeb selle laineri efekti ise minu eest ära. Laineriga on mul alati hate suhted olnud, pealegi milleks aega raisata kui ripsmed teevad kogu mu töö ära:D




-bebecc

157 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page