top of page

HALLOWEEN '20



Viimasel hetkel otsustasin end käsile võtta ja midagi siiski katsetada. Olen varasemalt teinud enda peal bambi looki, kuid see ei ole mulle sobinud. Võib-olla on asi selles, et bambi look on minu jaoks liiga armas? Tugevat grimmi(maalida) ma ei armasta, ilma halloweeni lookita on ka täitsa igav- seega oli vaja leida kompromiss.

Jõudsin lahenduseni, et vampiiri looki oleks ideaalne proovida. Nagu tavaline meik, kuid lohakas, külmade tahmaste toonidega ja veresooned siia-sinna.


1. Põhjaga vaeva ei näinud. Kontuuripiirkondadele lisasin julgelt tahmaseid toone ning sama lillakat tooni, mis laugudelgi.


2. Nina kontuuri otsustasin jätta järsu, samuti lillaka+tahmaka tooniga.


3. Huuled, kõige raskem! Ma ei oma sarnast tooni enda meigitavaaris. Mõtlesin juba meigiga lõpule jõudes, et nüüd on küll kõik läbi- see huul on ju must have! Otsustasin loovuse tööle panna ja kandsin tumepruuni+tahmast lillat lauvärvi huultele. Järgnesin Kylie lipkitiga toonis Mary Jo(kärtspunane). Ja nii see huul sündiski.



4. Veresoonte detailid tõmbasin peenema pintsliga, mis ei osutunudki nii peenikeseks kui tundus:) Järgmine kord paremini.


5. Kulmud on naturaalsed- samuti vaevata.


6. Dekolteel jätkasin julgelt, tegin suure pintsliga kõik ebaühtlaselt tahmaseks ning üritasin selle sama ''peenikese'' pintsliga teha ka veresoonte efekti:D


7. Läätsed on isegi selle looki kõige olulisem osa, ilma nendeta ei saa punkti panna lookile.


*tegelikult olen ma suur vampiiri fänn♡






-bebecc

186 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page