top of page

KÜÜNEHOOLDUS ESSENCE SELTSIS

Updated: Dec 9, 2020



Hoolitsetud küüned on välimuse tervik. Terved, ilusad küüned võivad olla justkui aksessuaariks sinu outfitile või tekitavad lihtsalt head meelt. Minu ühed lemmikud tavalakkide seas on just Essence küünelakid- lai toonivalik, sümboolne hind, hea kättesaadavus. Seetõttu võtsin ühendust Essence tiimiga ning nad saatsid mulle nende uusimad toonid:


25 arabian nights - kerge sooja tooni kumaga sügisene lilla

32 city of stars - glitterilise efektiga särtsakas sinine

60 crazy in love - ajatu nude toon

66 rock your body - pilkupüüdev roosa

59 sparks fly - säratükikestega beežikas toon, seda saab nii omaette kui ka teise tooni peal särtsu lisamiseks kasutada!


Lisaks toonidele on olulised ka hooldavad ja tooni eluiga pikendavad tooted:


1) Kindlasti lakitooni alla on vaja alus ning pealislakki- see pikendab laki eluiga ning annab eriti ilusa sära lõpptulemuseks. Varasemalt on mul olnud see pealislakk, kuid eelmine versioon. Uuel versioonil tähendan suuremat kuma viimistlusel- väga sillerdav küüs!


2) Minu täielikuks lemmikuks kujunes küünenahaeemaldaja. Mul on vasakul käel 3 armilist näppu, kus on küünenahk on eriti kange ja tugev. Sinna lisan ma topelt koguse ja nahk isegi liigub(muidu ta ei liigu). Tootega on kerge ümber käia ja ta teeb seda, mida ta lubab.


Lakid kuivavad ruttu ning on tugevalt pigmenteeritud. Roosa tooni kasutamisel panin vaid ühe kihi, kuna tõesti selle õhuke kiht on nii kattev, et ma ei näe vajadust teiseks. Teistel toonidel kasutasin küll kahe kihi tehnikat, kuid pidin ikka väga õhukeseks korjama, et seda teha. Pintsel on samuti väga hõlbsasti kasutatav ning on kerge pääseda servadesse sujuvalt.


*Essence tooteid saab soetada suurematest Selveritest





-bebecc

90 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page