top of page

LF DETSEMBRIKUU ILUKARP '20


Paneme punkti ka LF 2020 aasta ilukarpidele. Glamuurse ning üsnagi aastavahetusliku välimusega ilukarbis leidus järjekordselt kuus toodet. Vahetustoodetega läks nii ja naa- sain üsnagi unikaalse tooniga lauvärvi(oli võimalik saada 9 erineva vahel) ja veel ühe näoseerumi(10ml)... Näoseerumi asemel oli võimalik saada REN kehakreem(50ml), mida oleksin ääretult tahtnud. Küll aga pean uuesti mainima fakti, et nüüdseks on teist kuud järjest kataloogis toodetel väärtused puudu. See ongi just see, mis pakub elevust ilukarbi puhul ja tõesti aeganõudev on neid ise arvutada või uurida.



Detsembri sisu:








1. PERCY&REED juukselakk - väärtus 9,5€

Minu jaoks väga hea üllatus, juukselakk kulub alati ära, kuid ma kunagi ei tihka neid ostma. Eriti magusaks teeb toote suurus, mulle on selline pisike rohkemgi kui paras ja saan endaga kaasas kanda. Kogemusi on mul lakkidega väga vähe, seega tõhususe kohta jään vastuse võlgu.








2. MEDIK8 näoseerum - väärtus 14,5€

Algul ei olnud ma väga vaimustuses, kui nägin näoseerumit ihaldatud kehakreemi asemel. Just seetõttu, kuna olen viimaste kuude jooksul väga palju näoseerumeid ilukarbis kohanud. Kuid süvenedes konkreetselt antud seerumile, siis tuleb tunnistada, et võin olla suisa võlutud. Toote koostises on vaid 7 koostisosa, millest kõik on kas BEST või GOOD märgistusega ning toode on lõhnavaba! Tänapäeval on raske leida lihtsat, efektiivset, korralikku ja lõhnavaba nahahooldustoodet.






3. BRUSHWORKS kaheotsaline pintsel - väärtus 4,5€

Pintsli tüüp ei ole absoluutselt minu tüüpi paraku. Kindlasti annab pintslit kasutada mitmekülgselt, kas kulmude värvimisel, laineri tegemisel, lauvärvi pealekandmisel, peitekreemi hajutamisel jne... Hindan seda, et firma on vegan, cruelty free ja pakendid on taaskasutatud materjalist toodetud.









4. JECCA BLAC sära andvad tilgad - väärtus 18€

Toodet on mõeldud kui sädelevat praimerit näole, kus ma seda kindlasti ei kasutaks. Tegemist on väga-väga kumava/sädeleva tootega, mis minu meelest on ideaalne hoopiski jumekal kehal- luues säravam, elulisem ja tervem nahk. Mulle on sädelevad tooted väga südant mööda, olen eriti kütkestatud.








5. AVANT silmakreem - väärtus 108,5€

Luksus omaette 10ml eest. Koostisosade baasil on toode tavaline, ei midagi halba ja ka midagi wow-effecti tekitavat. Mind jätab hinna-kvaliteedi-pakendi suhe külmaks. Ma täitsa aiman, miks toode on ilukarpi sattunud- kodulehelt uurides on näha, et tootel on tehtud pakendivahetus, tuubist on üle mindud potsikuks(jätab luksuslikuma ilme kui tuub).







6. THE BALM lauvärv - väärtus 11€

Ma ei valetaks, kui tõesti nägin toote hinna otsimisega 40min vaeva. Ajakirjas pole mainitud hinda, üksikut lauvärvi The Balm ise ei müü- kuid leidsin hinna 2019. aasta ilukarbi ajakirjast, kus ma sain küll teise seeria lauvärvi aga täiesti sama kaalu ning tegumoega. Esmapilgul tundus tekstuur kehva, kuni sain aru, et tootega tuleb olla jõulisem:) Proovides/kandes toodet palja näpuga ja tugevalt, saab selle efekti, mida sa ootad. Pintsliga on võimatu saada seda efekti kätte, kuna toode tõsiselt soovib, et kasutaksid jõudu:D Iseenesest värv on väga kena ja unikaalne, kuid tekstuur nõuab arenemist.




Kokku on detsembri väärtus 166€!! Minu karbi hinnaks kujunes see kuu vaid 14,68€, kuna kasutasin maksmisel £ valuutat. Hetkel on £ madalam kui € makstes. Kui mul oleks eurodes maksmine, oleks kindel summa 15,5€. Postikulu karbile ei lisandu.


PS! Tellides võid kasutada ka koodi- REBECCA-R9RB




-bebecc


98 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page