top of page

'20 ILULEMMIKUD

Kui nüüd võrrelda ilulemmikuid eelmise aastaga, siis tunnen end kindlasti veelgi ''teadlikumana.'' Mulle väga meeldib lugeda teaduslikke artikleid koostisosadest, uuringutest jms, mistõttu oskan kindlasti teha aina paremaid otsuseid. Nagu ikka sai katsetatud palju uut, millest kujunesid ka minu uued lemmikud välja, mida ma ka teiega jagaksin. Vajutades tootekirjelduses firma peale, avaneb ostmiseks ka uus aken. Seekord on tooted ka pälvinud Bebecc ilublogi lemmiku kleepsud♡

Tooted olen nagu ikka jaganud nelja kategooriasse: keha, nägu, juuksed, kosmeetika (+something extra)


1. KEHA

RITUALS kehakreem, Ritual of Karma sari

Ma ütleksin, et toode on kehavõi ja kreemi segu, kuna tulemus on väga toitev. Kreem just seetõttu, et toode imendub imekiiresti, kuid sügavalt nagu seda teeb kehavõi. Rääkides toitvusest- pean seda väga oluliseks, kuna minu keha on väga kuiv, vahest esineb ka kuivuselaike. Mainides ka veel toote aroomi... Äärmiselt mahe, kuid kauakestev ning meeldejääv!


HOIA säravaht golden goddess kehale

See tulemus, mida toode pakub on unbeliveable. Just nii glamuursena nagu ta kõlab, nõnda ta ka on. Peale kandes on glitteriosakesed väga ühtlaselt jaotunud ning jätavad imekaunilt naha kumama... Armastan ka hommikul ärkamist oma glamuursete glitter-linade vahel!:)


NAUDE kreemdeodorant

Kreemdeodorant on naha vastu hell ning koostisosad on ohutud. Ei möödu päeva ilma, et ma kasutaks toodet. Naude deodorant ei vea mind kunagi alt, ka siis kui teen tõhusa trennipäeva. Ja mis peamine- toode ei määri ka musti riideid!


THE TAN CO isepruunistuja, toonis dark

Kui keegi mind hästi tunneb, siis teab, et ma muust ei räägi kui ainult isepruunistujatest:) Minu portfell on lõhki erinevatest pruunistujate proovimistest, kuid siinkohal ütleksin siiani, et ideaalset toodet ei eksisteeri. Olen enam kui rahul toote tooniga, järk-järgu süvenemisega, püsivusega, mahatulemisega ning lõhnaga. On ainult üks aga, toode kuivab väga kaua ning ma piitsutan end püsti olema täitsa 1,5h, kuid tulemus on seda väärt:D


RITUALS dušiõli, Ritual of Karma sari

Nii kui avastasin enda jaoks dušiõlid, siis enam millegi muuga ma väga ei pese. Justnimelt on see kõige nahka niisutavam pesuvahend. Peale duši all käiku on isegi tunda, et nahk on pehme ning ei kisu. Ritualsi õli võitis mu südame just omapärase lõhna ning hinna-kvaliteedi suhte pärast.


2. NÄGU

ORIGINS näotoonik, United State

Olgem ausad, koostisosi lugedes ei ole toode kindlasti viieline. Kuid see on üks väheseid tooteid, kus ma pigistan silma kinni. Ma ei saa midagi sinna parata kui see on ainus toode, mis teeb näonaha nii puhtaks, et võid südamerahus magama minna. Ta võtab nii viimase kui viimase jäägi- ka siis kui arvad, et su nahk on juba puhas. Siiani armastan toote kanget lõhna ning klaaristavat tunnet näonahal...

I HEART REVOLUTION huulemask/palsam, variandis coconut ice

Tõsiselt niisutava huulehooldustoote leidmine on missioon omaette, kuniks leidsin selle pärli. Väga rasvane, kuid sa tunned, et rasv ei uju su nahal, vaid tõesti imendub sügavuti. Pole ime, et firmal on seda toodet viies erinevas lõhnas ning terve aasta jooksul pidevalt nende kodulehte külastades olengi saanud osta ainult kookose oma ning seda ka ühe korra. See on enam kui 24/7 sold out. Nii kui see müüki tuleb, on see ka läinud:)


MIZON vistrikuplaastrid

Kiire, lihtne ja tõhus viis vistrikest vabanemiseks. Imelihtne on panna plaaster põletikulisele kohale, kus ta omaette toimetab ja teeb kogu töö ära. Eriti soovitan toodet kasutada undercover vistrike puhul, kes on luurel su naha all aga ei näole ei anna ning kiusavad sind:) Olen kuulnud, et ka meigi alla saab ilusti peita plaastrit, kuid seda ma veel proovinud pole.


MIZON C-vitamiini seerum

Väga suure osakaaluga minu klaari näonaha teekonnal. Soovitan kõigile, kes jamavad aknega, kuna tootest on reaalne abi. Ainult Korea nahahooldustoodetes võib kohata nii kõrge konsertreeritusega C-vitamiini, mida sa ei leia kindlasti nö tavapäraste firmade seast. Loe pikemalt C-vitamiinile pühendatud postitust.


ECOOKING happeline näomask

Siiani läbi aastate ainus näomask, mida ma kasutan. Kuna tegu on tugevalt happelise maskiga, siis on see ideaalne koorija/sügavpuhastaja su näonahale, ilma, et lõhuksid nahabarjääri. See toode on ainuke asi, mis teeb minu näonaha punaseks(ka rasked trennid ei tee seda) ning ajab kipitama. Peale kasutamist on näonahk äärmiselt puhas ning väga pehme.


3. JUUKSED

SACHAJUAN soolasprei

Soengute puhul on mul juuksetüübiga vedanud, mul on loomulikult väga kenad beachy waves ning seda toodet lisades see aina komplimenteerib minu olemasolevat. Lisaks sellele, loob toode ka pisut volüümi/kohevust juurde. Äärmiselt lihtne pihustada, vaid paarist sutsust piisab- ja valmis ta ongi.


NATURE LAB peanahakoorija

Juustepesu ei ole enam kunagi endine, kuniks sa avastad omale peanahakoorija. Pestes koorijaga peanahka, tunned drastilist vahet. Nahk on nii puhas, õhkav ja kerge. Mul on varasemalt lemmikuks olnud Grow gorgeous firma oma, kuid nad võtsid toote liinilt ära. Seega leidsin oma tee selleni. Tekstuurilt meeldib mulle Nature lab oma rohkem, kuid temas pole õhetust tekitavat faktorit- tunnen sellest suuresti puudust.


INEBRYA sakura juukseõli

Kuna mul on äärmiselt kuivad juuksed, siis ilma õlita on neid võimatu taltsutada. Õlivaliku puhul pean oluliseks kergust, kuid samas ka konkreetset niisutust. lnebrya sakura õli ei tee juukseid raskeks ning jätab ka neile mõnusa magusa aroomi külge.


ALTER EGO juukseparfüüm urban proof

Juukseparfüüm kui uus toode minu iluarsenalis- tummine puiduaroom koos magusa vanilli ning kerge muskuse noodiga. Juustesse jääb aroom tõesti märkimisväärseks ajaks ning olen päris paljudelt saanud komplimente lõhna osas. Kindlasti ma ei kasutaks tootega samal ajal mõnda teist parfüümi, kuna tooted jääksid teineteist konkureerima. Mainides toote pakendit on pihusti kork lausa ärritav- see ei püsi ilusti peal, kukub kogu aeg maha...


MAGRADA juuksemask rabarberiga

Magrada uus juuksemask on tõesti esimene juuksemask elus, mis teeb mu juuksed nii siidiseks. Toodet ei pea metsikult kuhjama juustesse, piisab elementaarsest kogusest. Peale toote kasutamist olen märganud kindlasti paremat läbikäidavust juustes ning krudisemise vähenemist. Pikema mulje leiab maski kohta siit.


4. KOSMEETIKA


EYEKO ripsmetušš black magic

Mina kui toote maksimaalne ärakasutaja leian, et pigistatava tuubiga ripsmetušš on üks praktiliseimaid. Klassikaliselt on tuššid kõvas pakendis, kuhu tegelikult jääb ka peale kasutamist väga palju toodet sisse. Kasutades just Eyeko ripsmetušši saan tootest võtta viimast, pigistades tuubi seinu vastu harja. Pealegi on tušš ilusti karvu eraldav ning ei hõõrdu laiali ka väga kuumal suvepäeval.


MELKIOR huulepliiats toonis brown

Mis puudutab huulepliiatseid, siis on mul kolm kindlat brändi, mida austan. Neist vaieldamatu on just nimetatu, mis justkui sulab huultel. See toon on samuti niivõrd universaalne, et kanna ükskõik millega või omaette. Ilma selleta käekotis ma kodust ei lahku:)


BARRY M särapuuder toonis bronze deco

Kõige pilkupüüdvam highlighter, mis sulab ka nahaga üheks tekstuuriks. Toode ei jäta puudrist ja paksu muljet, vaid vastupidiselt väga kumava. Mina kasutan toodet ka dekolteel ja jalgadel eriti extra efekti jaoks:) NB! Barry M huulepliiatsid on minu teised lemmikud lisaks Melkiorile;)


MARC JACOBS omega päiksepuuder toonis tantalize

Minu jumestus pole jumestus, kui sealt peaks puuduma bronzer. Ilma bronzerita ma ei lahku voodist ka, it is my go-to. Tantalize on mõnusa tooniga, suur, kauakestev ja siidine. Marc Jacobs kosmeetika on luksuslik ning ka raskesti kättesaadav- seega igakord, kui ma reisin, täiendan oma MJ varusid.


COLOURPOP silmapliiats toonis woodsy

Siin pole midagi imestada, et aegade algusest saadik on minu südame võitnud Colourpopi silmapliiatsid. Nende tõhusus, hinna-kvaliteedi suhe on enamgi kui paigas. Seekord on minu lemmikuks kujunenud trendikas šokolaadine pruun toon, mis jätab vägagi sensuaalse mulje.



(something extra)

TRÜHVLIK külmpressitud toorkakao maius, kookose

Tervislik, käsitööna valminud, ning puhas maius. Toortatar on tõeline pärl maiuse juures ning kõige parem on selle toote juures see, et sa ei söö seda palju ja saad (magusa)isu ruttu täis. Ootan huviga, et nad tuleksid ka uue maitsega välja.


ELLI sojavahaküünal briis

Minu üks suurim nõrkus... Lisaks sellele, et tuppa tekib mõnus aroom on küünlavalgus nii teraapiline kui ka hubane. Elli briis osutuks lemmikuks just oma pastelse aroomi poolest. Sellist õrna hõngu võiks tundide kaupa nuusutada...


FERMENCY hiinakapsa krimchy

Olen ääretult suur kimchi austaja, sööksin kimchit toidu alla ja peale. Head kimchit on raske leida ka restorane külastades, kuid Fermency on kindla peale minek- imeline!


VICTORIA VYNN küünetugevdaja

Lakk loob juba küüneplaadile nii kauni läike, et puhtalt läbi selle näevad juba küüned tervemad välja. Just peale geellaki mahavõtmist on küüned haprad ning see tugevdaja on mind aidanud kiiresti taastamaks küüne endist seisukorda. Toode kuivab imeruttu ning on kerge peale kanda.


CIPRIANI bellini, alkoholivaba

Jumalik, kerge mulliga virsikuline mekk! Paned klaasi jääd täis, lisad bellini ning ka värske piparmündi- parim mocktail!




-bebecc

257 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page